Senarai Lagu Tema OST Kau Aku Kita TV3

7:33:00 AM

Assalamualaikum semua, sebentar tadi baru saja tamat drama bersiri Kau Aku Kita Episode 4 baiklah di sini mesti ramai yang sedang tercari-cari OST Kau Aku Kita di youtube. Baiklah tanpa membuang masa lagi saya teruskan dengan agenda anda semua iaitu untuk Download OST Kau Aku Kita di bawah.

Senarai Lagu Tema OST Kau Aku Kita TV3

Saya kongsikan serba sedikit Sinopsis Kau Aku Kita . Drama bersiriKau Aku Kita yang telah di adaptasi dari novel karya Orkid Edyliyne dengan judul yang sama akan mula bersiaran pada 28 oktober 2015 pada setiap rabu dan khamis jam 9.00 malam hanya di Slot Lestary TV3. 



Sedikit informasi tentang  lagu yang berjudul ‘Kau Bagai Udara’ yang telah dinyanyi oleh Bahrain Rahman akan menjadi lagu tema utama drama “Kau Aku Kita” lakonan hebat Syaru Ridzwan dan Janna Nick.

Senarai Lagu Tema OST Kau Aku Kita Slot Lestary TV3



Lagu: Kau Bagai Udara
Penyanyi: Bahrain Rahman
Komposer/Lirik : Neves Pretty Ugly

Kredit : Drama , Google@Kuasaiseo

You Might Also Like

0 comments